dimarts, 17 de març del 2015

ESCAPADES

Els caps de setmana de les colles de la Ganyota, del cap de setmana del 7 i 8 de març.

MENUTS
Els menuts de la casa van anar a passar el cap de setmana a Sentmenat, seguint amb el seu fil conductor van anar a salvar a la Duna i la van cuidar fins el diumenge. La llàstima és que el barruguet es va enportar la Duna el diumenge i no es van poder despedir d'ella...Van passar-s'ho super bé i cada cop aquets menuts estan més grans i espavilats!!!

AQUÍ TENIM A LA CUCA

AQUÍ TENIM A LA DUNA

PETITS
La colla de petits vam passar el cap de setmana a Manresa!
Al matí, després d'instal.lar-nos al cau que ens deixava el seu local, vam dinar i a la tarda vam fer una activitat per conèixer Manresa i vam fer el joc del clip!
A la nit, els viatgers ens van deixar una caixa amb un joc preparat, hi vam jugar fins l'hora d'anar a dormir!

L'endemà, ens vam aixecar d'hora i vam anar d'excursió fins Les Marcetes, un espai amb arbres, una font i taules on vam jugar-hi una bona estona i vam dinar també.

Al tornar, vam acabar de recollir, agafar les motxilles grans i ens vam dirigir a l'estació a buscar el tren.

Ha estat un cap de setmana fantàstic, ja tenim ganes de tornar a marxar! La colla de petits no es cansa!

MITJANS 1
El cap de setmana vam anar a Calafell. Vam passar d'anar descalços per la platja a posar-nos les botes i fer una caminada pels cims que envolten aquesta població.

Ens ho hem passat de meravella!

MITJANS 2
La Colla de Mitjans 2 ha anat a la Garriga i ha dormit al cau d'allà. Vam arribar i després de deixar la motxilla a la casa vam anar a fer una excursió fins a un Santuari (dos hores + 1,30 de tornada). Al arribar al poble vam berenar a una plaça i van estar jugant per allà, la veritat estaven molt divertits i s'ho van passar molt bé.

Després de sopar vam jugar al joc del macarró i els hi va agrada moltissim.
Els mitjans 2 de la Ganyota de la UES són super "canyeeerus"!!!

GRANS I JOVES
Les colles de Grans i Joves van fer la MOGUDA JOVE, és una sortida que es fa un cop a l'any, la qual, es troben diferents grups de joves d'altres esplais i passen un cap de setmana junts.
Tots repartits per diferents esplai del Vallès, ja que es una activitat que s'organitza des de el MEV (Moviments d'esplai del Vallès).
Primer es van trobar tots els joves a una plaça de Sabadell i es van fer jocs de coneiença, i des de allà es va anar cada grup al seu lloc assignat amb els seus monitors i monitores corresponents, i van passar el dissabte i diumenge a un altre esplai.

Per ells i elles és una bona experiència, ja que veuen altres maneres de fer, altres espais i el més important conèixer altres joves que comparteixen el mateix esperit d'esplai i diferents punts de vista.

PER A TOTS I TOTES VA SER UN CAP DE SETMANA FANTÀSTIC!!!!!